Cele mai bune produse de calitate la preturi super mici.

Anvelope 225 65 r17 iarna second

★★★★☆

Presupun ca ai cautat ceva legat de anvelope 225 65 r17 iarna second sau foarte similar. Ei bine, astazi este ziua ta norocoasa pentru ca am gasit cele mai bune produse legate de anvelope 225 65 r17 iarna second la un super pret. Nu pierde timpul si cumpara acum fara sa te misti din casa.

Cele mai bune produse calitate pret

👉 VEZI MAI MULTE 👈

Ce pret are Anvelope 225 65 r17 iarna second?

Dar banii cheltuiti despre BF Goodrich au demonstrat ca K02 exista cea mai buna anvelopa din clasa sa. Cand a fost introdusa anvelopa, compania a furnizat aceste anvelope 225 65 r17 iarna second off-the-raft pentru clasa Baja Challenge din cursa desertului Baja 1000. Fiecare vehicul care a concurat in acea clasa a purtat aceleasi anvelope 225 65 r17 iarna second pe care le-ati fi putut livra astazi in casa dvs., iar ideea a fost sa demonstreze durabilitatea anvelopei in perioada uneia dintre cele mai pedepsitoare curse off-road din lume.

Pirelli, un producator italian, exista cel mai cunoscut pentru furnizarea despre anvelope de inalta performanta producatorilor despre masini de lux si de incredere precum Maserati, Lamborghini, Audi, BMW si Porsche. Cu masinile despre mare viteza, anvelopele performante sunt obligatorii. Modelele specifice de rulare ale anvelopelor despre performanta Pirelli si constructia asigura o aderenta excelenta pe drum, atat in conditii uscate, cat si in conditii umede.

Anvelopele de toamna ofera atat de mult un avantaj in zapada, incat ar trebui sa le consideri obligatorii daca locuiesti oriunde cu ninsori mai mult decat ocazionale. Cu compusi despre cauciuc care raman moi la temperaturi scazute si modele de rulare care detin zapada (deoarece zapada pe zapada ofera o tractiune mai fantastica decat cauciucul pe zapada), anvelopele de toamna iti pot transforma masina. Diferenta este pronuntata. Tractiunea pe doua roti cu anvelope de primavara bate tractiunea integrala pe toate anotimpurile pe tot parcursul zilei, spune Wyatt Knox, director despre proiecte speciale la Team O'Neil Rally School din New Hampshire. Probabil ca veti accelera cam la fel, dar exista si aceste lucruri numite oprire si intoarcere. Si sunt draguti.

Raspunsul scurt? Este complicat. Daca anvelope 225 65 r17 iarna second dvs ating in procedeu regulat murdaria si terenul este mai dur decat un drum neasfaltat, s-ar putea. Anvelopele agresive de pe tot terenul sau de pe terenul de noroi pot stimula cu adevarat tractiunea. Sunt construite pentru a rezista la conditii infioratoare, asa incat au pereti laterali mai grosi pentru a se proteja impotriva perforatiilor si a blocurilor despre rulare carnoase pentru a ajuta la apucarea rocilor si la trecerea prin noroi. Acest design de rulare cu adancime, cu distanta deschisa, iti slabi noroiul imediat ce lovesti acceleratia, tragandu-te chiar prin panta. Si pe stanci si murdarie libera, acele blocuri mari despre rulare prind traseul in care o anvelopa mai blanda ar aluneca si se invarte, probabil lasandu-te blocat.

Goodyear, un alt brand despre anvelope de top vandut, si-a facut un nume printre soferii care cauta durabilitate. Fondata in 1898 in Akron, Ohio, anvelopele Goodyear sunt facute sa dureze pentru toate tipurile despre vehicule, inclusiv camioane off-road si vehicule cu motor. Cu toate acestea, intrucat anvelopele Goodyear sunt unele dintre cele mai apetisante anvelope din afacere, acestea vin la un pret mai mare.

Dar banii cheltuiti despre BF Goodrich au demonstrat ca K02 este cea mai geniala anvelopa din clasa sa. Cand a fost introdusa anvelopa, compania a furnizat aceste anvelope off-the-raft pentru clasa Baja Challenge din cursa desertului Baja 1000. Fiecare vehicul care a concurat in acea clasa a purtat aceleasi anvelope pe care le-ati fi putut livra astazi in casa dvs., iar ideea a fost sa demonstreze durabilitatea anvelopei in perioada uneia dintre cele mai pedepsitoare curse off-road din lume.

Printre specificatiile cu care iti confruntati la produsele de anvelope, imbracamintea despre rulare este una dintre cele mai misterioase. Daca o anvelopa are un grad de imbracaminte de 400 si alta exista de 600, asta inseamna ca ultima anvelopa va dura cu 50% mai mult? Nu chiar, pentru ca, desi este un test despre calitate uniforma a anvelopelor standardizat pentru a masura imbracamintea de rulare pe anumite drumuri din vestul Texasului, testul exista atat despre simplu incat marea majoritate anvelopelor obtin scoruri nebunesti.

Alte Produse

Accepti cookies? Citeste mai mult